Vārda dienu svin: Ņina, Ninona, Antoņina, Oksana

Puravu salāti organisma spēcināšanai

Pinterest LinkedIn Tumblr +

zkrāj vitamīnus – ēd puravu salātus! Puravs ir lielisks garšaugs – pat ilgu laiku to uzglabājot, C vitamīns puravā nezūd! Puravs ir līdzīgs sīpolam, tikai ar maigāku garšu un smaržu. Puravus iesaka lietot organisma stiprināšanai pie lielām slodzēm, pret reimatismu, pret mazasinību, kā arī nieru un aknu slimībām.

Puravu – ābolu salāti

Nepieciešamās sastāvdaļas
2 kārtīgi puravi
1 skābens ābols
2 cieti novārītas olas
majonēze (var lietot krējumu)
sāls
zaļumi

Pagatavošana:
Puravus sagriež pusriņķīšos un kārto uz šķīvja. Tad sakapā vārītās olas (atstāj nedaudz olas dzeltenumu), pārber pār puraviem. Ābolu nomizo, sarīvē un sajauc ar majonēzi un sāli, izveidojot mērcīti. Ar mērcīti pārlej puravus un olu. Pār mērci pārber drupinātu olas dzeltenumu un dekorē ar zaļumiem.

Labu apetīti!

Dalīties.

Atstāt Ziņu