Vārda dienu svin: Lita, Sibilla, Teika

Dedzini kalorijas, uzkopjot māju!

Pinterest LinkedIn Tumblr +

Slavenais vācu diētas eksperts Svens Deivids Millers savā grāmatā Pavārgrāmata – kaloriju slepkava (ja proti lasīt vācu valodā, vēl dažādus viņa ieteikumus un informāciju par grāmatu vari atrast viņa mājaslapā) piedāvā ne vien kaudzi recepšu, bet arī dažnedažādus ieteikumus, kā, piemēram, nesatraukties, ja nevari aiziet uz aerobiku, jo katra mazākā kustība jau kaut ko spēj dot tavai figūrai: „Katra minūte, kurā kustamies, dod kaut ko tava figūrai. Jums nav katru dienu jāiet uz fitnesa centru. Izmantojiet arī tās kustības, kuras veicat ikdienā, piemēram, mājas darbus kā kaloriju dedzinātājus.”

Kā piemēru viņš min: tu vari pusstundu nodarboties ar aerobiku, kas sadedzinās 245 kalorijas, vai 20 minūtes uzkopt māju (60 kalorijas), 10 minūtes sūknēt paklāju (40 kalorijas), tad vienu stundu gatavot ēst (120 kalorijas) un pēc tam nomazgāt traukus (25 kalorijas).

Darot šos darbus, tik daudz kaloriju tu sadedzināsi 10 minūtēs:

Gludināt veļu 18 kcal

Gatavot ēst 20 kcal

Tīrīt kurpes 21 kcal

Nomazgāt traukus 25 kcal

Uzkopt istabu 30 kcal

Pārklāt gultas 35 kcal

Sūknēt paklāju ar putekļusūcēju 40 kcal

Pļaut zāli 40 kcal

Mazgāt logus 40 kcal

Mazgāt auto 55 kcal

Strādāt dārzā 60 kcal

Tomēr tas nenozīmē, ka vispār var iztikt bez vingrošanas. Mājas darbi sadedzina kalorijas, bet tie atšķirībā no fitnesa, aerobikas, vingrošanas vai skriešanas neattīstīs un nenostiprinās dažādas muskuļu grupas.

Dalīties.

Atstāt Ziņu