Vārda dienu svin: Aina, Anete

6 soļi, kā uzsākt biznesu internetā

Pinterest LinkedIn Tumblr +

Aizvadītais gads mums ir sagādājis daudz raižu, tostarp liekot atrast jaunas iespējas, kā gūt papildu ienākumus. Un kādēļ gan to neizmantot savā labā, uzsākot jaunu biznesu? Jā, tas ir izaicinoši un riskanti, taču var izvērsties par brīnišķīgu piedzīvojumu un, protams, naudas pelnīšanas veidu. Šī brīža realizējamākais biznesa formāts ir e-veikals, jo tas prasa salīdzinoši nelielus resursus. Lūk, 6 soļi, kas Tev palīdzēs nonākt no idejas līdz mērķim.

Atrodi savu nišu

Neatkarīgi no tā, kurā sfērā plāno darboties, pastāv divu veidu produkti, ko vari piedāvāt saviem potenciālajiem klientiem: masu patēriņa preces un pakalpojumi un nišas preces un pakalpojumi. Masu patēriņa precēm un pakalpojumiem ir augstāks pieprasījums, taču lielāka tirgotāju konkurence. Nišas precēm un pakalpojumiem ir specifiska auditorija, kas gatava maksāt augstāku cenu, taču attiecīgi tirgotājam ir jāspēj piegādāt izcilu kvalitāti.

Zīmola vārds un dizains

Šī ir šķietami vieglākā daļa, taču tā nebūt nav. Atceries, ka šīs abas komponentes būs pirmās, ko cilvēki ieraudzīs un novērtēs. Veic rūpīgu izpēti un ideju ģenerēšanu, kā arī piesaisti dizaineri, lai gala rezultāts būtu kvalitatīvs. Lūk, daži pasaulē zināmu zīmolu piemēri:

 Izmanto autora vai īpašnieka vārdu – Hewlett-Packard

 Apraksti, ko Tu piedāvā –  Southwest Airlines

 Izvēlies vārdu ārpus konteksta –  Apple

 Izdomā jaunu vārdu – Google

Mārketings

Mārketings ir klientu iegūšanas un noturēšanas atslēga. Tas nozīmē, ka būs kārtīgi jāiedziļinās mārketinga pamatos un jāveic savas auditorijas izpēte. Tāpat būs jāapgūst visi iespējamie online vides kanāli, kuros reklamēt savu produktu. Būtībā šis būs viens no dārgākajiem soļiem visā procesā, jo bez ieguldījuma nav rezultātu. Nav naudas? Atliek tikai divi soļi – vai nu sākt pelnīt vai saņemt patēriņa kredītu. Skarbi, bet tā ir realitāte un patiesībā pat ļoti laba iespēja.

Nedaudz paturpinot naudas un aizņēmumu tēmu, aizdevums biznesam nav nekāds jaunums un to plaši izmanto jaunie uzņēmēji visā pasaulē. Varbūt patiesi ir vērts to apdomāt, jo saņemt patēriņa kredītu internetā ir ļoti ērti un tas neprasa liekus laika resursus.

Rezultātu izmērīšana

Lai gūtu turpmākus panākumus, ir nepieciešams veikt rezultātu mērīšanu. Jā, var paļauties uz veiksmi un nākamās kampaņas plānot tādā pašā stilā, taču tas nebūtu īpaši prātīgi. Ir vērts veikt tādus mērījumus kā “conversion rate”, “click-through rate”, mājaslapas skatījumu skaits, pavadītais laiks mājaslapā un citus, lai varētu novērtēt cilvēku iesaisti un paradumus, kā arī efektīvākos dizainus un reklāmas.

Produktu piegāde un atgriešana

Klients ir iegūts, bet ko nu? Ir rūpīgi jāpārdomā loģistika – gan kā klientam piegādāt preci, gan kā to vajadzības gadījumā atgriezt atpakaļ. Tāpat ir nepieciešams klientam ērts atbalsta centrs. Jo viss nebeidzas ar pasūtījumu – atslēga lojālu klientu iegūšanā slēpjas draudzīgā, pretimnākošā un ērtā servisā.

Paturpinot par piegādi, populārākie tās veidi ir “shipping” un “dropshipping”. Ja netiek plānots pašiem ražot preces, tad “dropshipping” jeb tiešā piegāde ir ērtākā opcija. Tas nozīmē, ka klients Tavā online veikalā iegādājas produktu, bet tiešās piegādes produkta sniedzējs nosūta klientam produktu ar Tava zīmola nosaukumu. Tātad viss, kas nepieciešams no Tevis – uzturēt dzīvu online veikalu un veidot klientus piesaistošas reklāmas.

Nu ko, nav nemaz tik grūti, ja tā padomā. Pats galvenais šajā procesā ir milzīga neatlaidība un, protams, mazumiņš finansiāla atbalsta. Dodies uz aizdevums.lv saņemt patēriņa kredītu un lai izdodas!

Apmaksāta publikācija

Dalīties.

Atstāt Ziņu