Vārda dienu svin: Guntra, Ginters, Marianna

Topošajām un jaunajām māmiņām!

Pinterest LinkedIn Tumblr +

ērniņa gaidīšanas laiks ir pozitīvu emociju, pārsteigumu un pārmaiņu pilns periods ikvienas sievietes dzīvē. Tev ir jāsaudzē sevi, tomēr jāgādā arī par to, lai šī saudzēšana un rūpes par sevi nepārvērstos neveselīgā mazkustīgumā un pat kaitīgā bezdarbībā.

Lai tas tā nenotiktu, veselības centrs “Medeors Pluss” sarūpējis īpašu piedāvājumu tieši topošajām un jaunajām māmiņām:

Vingrošana grūtniecēm ir nelielas slodzes nodarbības, lai sagatavotos dzemdībām, kuras ietver:

  • stiprinošus vingrojumus (tas palīdz novērst muguras sāpes, varikozas vēnas, nepatīkamas sajūtas iegurnī),
  • elpošanas vingrinājumus (diafragmālo, krūšu elpošanu),
  • relaksācijas paņēmienus.

Speciālā vingrošana grūtniecēm sagatavo dzemdībām gan fiziski, gan psiholoģiski, palīdz justies veselai un drošai, uzlabo pašsajūtu, pašapziņu, rada ticību saviem spēkiem. Vingrojumi palīdz veidot labu stāju, kas pozitīvi ietekmē elpošanu, uzlabo augļa apgādi ar skābekli. Tā palīdz labāk justies visu grūtniecības laiku, pie tam, vingrošana pirms dzemdībām palīdz ātrāk atgūt formu pēc dzemdībām.

Nodarbības notiek nelielās grupās, patīkamā un relaksējošā vidē.

Veselības centrā Medeors pluss, Raiņa bulvārī 27, Rīgā

Pirmdienās 13.00-13.50

Ceturdienās  13.00-13.50

Apmeklējums pēc iepriekšējā pieraksta

  • pirms nodarbību uzsākšanas ieteicams konsultēties ar ārstu vai vecmāti,
  • nodarbības vada fizioterapeite Irina Boluža

Pēcdzemdību vingrošana – lieliski noderēs sievietēm pēc dzemdībām, lai atgūtu spēkus, sākotnējo tvirtumu un slaidumu. Pēcdzemdību vingrošanas laikā sieviete iemācās, kā pareizi celt smagumus no grīdas, kā pareizi paņemt bērniņu rokās un ielikt gultiņā, saudzējot muguru. Pēc dzemdībām ir svarīgi pirms ķermeņa tālākas stiepšanas vispirms atgūt spēkus un labu muskuļu tonusu, uzmanīgi radinot pie jaunajām kustībām tādas viegli ievainojamas ķermeņa vietās kā krusti un vēders. Regulāra vingrošana atjauno enerģiju un mazina nogurumu pat tad, ja vienā reizē spēj tikt galā ar dažiem vingrojumiem, kā arī palīdzēs nostiprināt iegurņa pamatnes muskuļus, vēdera muskuļus, gurnu un kāju muskuļus. Sākumā ir saudzīgs režīms un kurš jāievēro vismaz pusgadu un pieeja ir individuāla katrai sievietei.

 


SIA “‘Veselības centrs Medeors pluss”
Raiņa bulvāris 27, Rīga
+371 26176608 / 67226062
medeors@gmail.com
www.fizioterapijapluss.lv

Dalīties.

Atstāt Ziņu