odien ikviena vēlas strādāt intensīvāk vai īsāku laiku, nopelnīt papildu naudu un gūt prieku no savas darbošanās. Kā to panākt?
Viena visnotaļ populāra iespēja ir tiešā tirdzniecība un tīkla mārketings. Daudzām ir tuvas paziņas vai radinieces, kas iesaistījušās kādā no Latvijā pārstāvētām tiešās tirdzniecības vai tīkla mārketinga kompānijām. Nenoliegsiet, ka labprāt no draudzenēm pērkam dekoratīvo kosmētiku, uztura bagātinātājus vai dabīgu sadzīves ķīmiju.
Ja nekad neesat par to domājusi, tad ir grūti iedomāties, ka šāda darbošanās var būt gan vienīgais iztikas avots, gan arī aizraušanās, kas sagādā prieku un nelielu papildu peļņu. Taču, iespējams, ir pienācis brīdis pašai kļūt par šādas kompānijas klienti vai konsultanti.
„Tīkla mārketings ir veids, kā panākt līdzsvaru starp naudas pelnīšanu un rūpēm par ģimeni. Tā ir iespēja veidot savu partneru un klientu loku, kā arī strādāt tieši tik, cik ir vēlēšanās,” saka pirmā praktiskā ceļveža „Nauda seko iedvesmai” autore Anna Barkāne, kura tīkla mārketingā darbojas vairāk nekā piecpadsmit gadus.
Lai iepazīstinātu ar tīkla mārketinga pamatprincipiem, kuri ir viegli piemērojami arī tiešai tirdzniecībai un jebkurai citai ar produktu izplatīšanu saistītai nodarbei, ir izdota grāmata „Nauda seko iedvesmai”. Tā īsā laikā kļuvusi iecienīta konsultantu vidū un kalpo kā ceļvedis dāmām, kuras apsver iespēju sākt nodarboties ar produktu izplatīšanu.
Pieredzējušas konsultantes atzīst, ka iecerētais izdosies, ja tiks ņemti vērā daži vienkārši apsvērumi:
1) jums ir jābūt absolūtai pārliecībai par produktu drošumu, kvalitāti un labumu, ko tie sniedz. Ja kāds regulāri nelieto savus produktus, viņš ar tiem nespēj ieinteresēt citus.
2) jums jābūt pārliecinātai, ka izvēlētā kompānija ir vislabākā pasaulē, un jābūt lepnām par kopējo sadarbību. Tikai tad par to spēsiet stāstīt ar tādu iedvesmu, ka cilvēki vēlēsies kļūt vai nu par tās klientiem, vai jūsu sadarbības partneriem.
3) ja cilvēks sev tic, pilnveidojas un apzinās, ka panākumu sasniegšanai ir nepieciešams laiks, viņš sasniedz iecerēto. Grūtību cilvēka dzīvē ir daudz, taču vislielākā uzvara ir noticēt sev.
4) ja ticam tīkla mārketinga vai tiešās tirdzniecības iespējām, tad spējam par to pārliecināt arī citus. Ja cilvēki saprot, ko tas var piedāvāt, viņi vēlas tajā darboties.
Labākās tīkla mārketinga un tiešās tirdzniecības kompānijas piedāvā gan kvalitatīvus produktus, gan juridiski un finansiāli korektas attiecības, gan noderīgas apmācības, jums atliek vien izvēlēties pieņemamāko sadarbības formu un darbošanās intensitāti. Tad arī būs skaidrs, kas vēl ir jāmācās, lai par pašas iemīļotajiem produktiem varētu pastāstīt ikvienai, kuru tie ir ieinteresējuši, un veidotos patstāvīgu klientu loks, ar savu pieredzi dalās Anna Barkāne.
Grāmatas „Nauda seko iedvesmai” mērķis ir dalīties ar padomiem un iedvesmot jūs uzlabot savu dzīvi. Tajā atradīsiet informāciju par to, ko cilvēks var darīt, ja vēlas iesaistīties kāda produkta izplatīšanā tikai savu draugu vidū vai arī uz tā pamatiem veidot ienesīgu biznesu.
Tas ir iedvesmojošs stāsts, kas var jums palīdzēt bagātināt savu dzīvi vairāk, nekā jebkad ir nācis prātā. Grāmata „Nauda seko iedvesmai” nopērkama grāmatnīcās visā Latvijā, kā arī lasāma interneta vietnē www.fabula.im.