Vārda dienu svin: Beāte, Beatrise

Pārlieka greizsirdība attiecībās traucē

Pinterest LinkedIn Tumblr +

avisam veselīga un minimāla greizsirdība attiecībās ir pieļaujama. Tas tikai piešķir „asumiņu” attiecībām. Tomēr ir cilvēki, kuriem greizsirdība izpaužas daudz augstākā pakāpē, un tas sāk traucēt viņiem pašiem, viņu partnerim un attiecībām kopumā. Pārmērīga greizsirdība ir mazvērtības komplekss pašam par sevi un pilnīga neuzticība partnerim. Attiecībās ir svarīgi zināt, ka greizsirdība ne tikai izjauc saikni, bet var likt arī zaudēt tuvo cilvēku. Tā sākas pamazām, ar nelielu nepatiku, ka partneris paskatās uz kādu citu, līdz pilnīgai partnera kontrolei.

Liene: Atzīstu, esmu greizsirdīga
Es nevarētu teikt, ka esmu „slimīgi” greizsirdīga un, piemēram, izsekoju draugu, bet attiecīgos brīžos greizsirdība ieslēdzas. Tiklīdz mums tuvumā parādās cita sieviete, pieķeru sevi, ka uzriez sāku rūpīgāk vērot savu puisi. Man nepatīk, ka viņš uz kādu paskatās, nepatīk, ka kaut kā vairāk aprunā vai pievērš uzmanību. Man vajag, lai viņš pievērš uzmanību tikai man. Dažreiz jau kaut ko izdomāju savā galvā un pārmetu draugam, ka viņš pārāk daudz ir pievērsis kādai uzmanību, vai kāpēc viņš pārāk aktīvi iesaistījies kādā sarunā… Man ir bijis arī posms, kad ložņāju puiša telefonā, jo man radās sajūta, ka viņš no manis ko slēpj. Nezinu, ko gribēju ieraudzīt, bet tas, ka neko tur neredzēju, lika nedaudz apstāties un padomāt: „Varbūt patiesībā viss ir kārtībā, varbūt viss ir tikai manā galvā?”
Taču es pilnīgi piekrītu tam, ka ir jāsakārto sevi un tad arī viss būs kārtībā, jo, zinu, ka brīžos, kad pati sev patīku, esmu pārliecināta par sevi un jūtos labi, man arī nav mazāko šaubu par partneri un nekāda greizsirdība nav pat tuvumā.

Zems pašvērtējums: Daži cilvēki salīdzina sevi ar visiem, ar ko runā viņu partneris. Nevajag kļūt par paranoiķi. Runāt ar vai par citiem cilvēkiem, nenozīmē, ka tie kļūst svarīgāki par tevi. Salīdzinot sevi ar citiem, tu vienkārši pati pazemo un necieni sevi. Tavs partneris ir ar tevi kopā, jo tu esi tā „viena vienīgā”, bet tas nenozīmē, ka tev jābūt viņa prātā visu laiku. Uzskati jebkuru tava partnera komunikāciju, kā vienkārši veselīgu sarunu, bez kādiem zemtekstiem.

Personības zaudēšana: Pārstāj domāt par katru mazāko lietu. Vai viņš tagad runā ar savu kolēģi vai draugu? Vai viņš vēl ģimenes saietā vai jau kur citur? Kas viņam tikko zvanīja? Tu nevari zināt visu, un tas nemaz nav vajadzīgs. Pieņemt to, ka viņš mēdz būt aizņemts, ka viņš var nedzirdēt tavu zvanu vai mazliet nokavēt tikšanos un, ka tam ir kāds izskaidrojums. Neapgrūtini sevi ar liekām domām vai uztraucoties par viņu, tas tikai padarīs vājāku tavu personību un tevi pašu. Labākais veids, kā risināt šo problēmu, ir saglabāt savu prātu nodarbinātu, darot savas lietas un darbus. Tas nedos tavai iztēlei savu vaļu, un tavs prāts būs nodarbināts ar kaut ko produktīvu.

Individuālisms un vientulība: Ir brīži, kad mēs visi jūtamies vientuļi, bet ik pa laikam mums tas tiešām ir svarīgi. Vēlme pēc vientulības var rasties kā ķildā, tā arī pavisam mierīgā, pat labā atmosfērā. Nenosodi partneri, ja viņš vēlas pabūt viens. Mēs katrs esam savādāks un mūsu temperaments un emocijas mēdz būt atšķirīgas. Galvenais, neuztver to kā bēgšanu no tevis. Atzīsti, arī tu taču gribi kaut kad pabūt viena, vai ne?

Piesiešanās: Piešķirt savam partneris brīvu vietu attiecībās ir ļoti svarīgi. Jums ne vienmēr visur jābūt kopā. Satiec savus draugus un ļauj savam partnerim satikt viņa draugus. Ja tev ir aizdomas par sava partnera neuzticību, pārrunā ar viņu to, nevis sāc uzstādīt ierobežojumus.

Depresija: Paranoja var izraisīt depresiju. Dzīve ir vienkārša, nesarežģī to ar drūmām domām. Tici sev, un esi pārliecināta par to, ka esi skaista un īpaša, tas palīdzēs tikt galā ar jebkuru, ar greizsirdību saistītu situāciju.

Dalīties.

Atstāt Ziņu