Vārda dienu svin: Nikolajs, Niklāvs, Niks, Nikola

Medību ieroči – ūdens, ēdiens, sports

Pinterest LinkedIn Tumblr +

Sveiciens visām viduklīšu medniecēm ! Esam apkopojušas jūsu pašreizējās, svarīgākās atziņas medību procesā un iespējams daži mūsu ieteikumi jums varētu noderēt:
Kā sevī iedabūt ūdeni ?
1. Vispirms pamēģiniet atrast trauku, tilpumu, no kura ūdeni padzerties visvieglāk (vienkārši garšo labāk) paeksperimentējiet ar pudelēm lielā 1,5 l, mazā 0,5 l, stikla pudele vai plastmasas, tad pamēģiniet ūdeni dzert no glāzēm, krūzēm, burciņām vai karafes
2. Atrodot “gardāko” trauku, izvietojiet tā kopijas visās telpās un nemtīgi piepildiet to ar svaigu ūdeni.
3. Noteikti ielieciet somiņā mazo ūdens pudelīti, darbā vismaz 2 litrīgo un mājās 2 litrīgo.
4. Pirms jebkādas ēdmaņas likšanas mutē – padzerieties.
5. Uzlieciet atgādinājumu tālrunī (ik pēc stundas) kā iepīkstās tā padzerieties.
6. Kustības izraisa slāpes, tāpēc sportiņa laikā droši dzeriet ūdeni un ejot garās pastaigās vai skrienot paņemiet ūdeni līdz.
7. ūdeni dažādojiet – ar citronu, apelsīnu, gurķi, zaļo tēju u.c.
Kā neapēst vairāk, kā vajag ?
1. Visus produktus iedaliet savu plaukstu izmēros vai sveriet, lai saprastu cik tad jums īsti jāapēd
2. Porciju noteikti izdaiļojiet, lai acīm ir tikpat patīkami, kā restorānā
3. Ēdiet lēni, cēli kā karaliene un ēšanas procesā neko uz šķīvja vairs nelieciet (pat salātlapu) lai pilnībā atradinātos no tieksmes papildināt.
4. Kā paēdāt tā no galda prom, sēdiet maliņā un lasiet žurnālu, ja ir jāgaida vēl kāds.
5. Gatavojot ēst uzskatiet visus tos kumosus ko apēdāt garšojot, jo tas arī ir ēdiens. 
6. Pēc maltītes nekāda pustukšo bļodu izēšana (jo žēl taču izmest, bet rīt vairs nebūs garšīgs) METAM ĀRĀ ! Jo mēs esam skaistas sievietes – nevis atlikumu spainis.
7. Pirms ēšanas izdzeram tasi tējas vai ūdens glāzi, bet ēšanas laikā nekādas dzeršanas.
Kā piedabūt sevi sportot ?
1. Sastādiet mērķu vīziju, kāda jūs gribētu būt.
2. Sastādiet plānu ko darīsiet, lai to sasniegtu.
3. Sastādiet savu atrunu, nedarīšanas attaisnojumu tabulu un blakus tām ierakstiet savus argumentus kāpēc atrunu neņemt vērā.
4. Pieņemiet ikdienas sporta aktivitātes kā zobu tīrīšanu- vienkārši ikdienā nepieciešama lieta un viss.

Porciju izmērus bildēs un aprakstā vari apskatīt arī šeit http://dra.lv/ba49V 

Dalīties.

Atstāt Ziņu