Vārda dienu svin: Lita, Sibilla, Teika

Līga: Labi pavadīts laiks

Pinterest LinkedIn Tumblr +

Pagājis jau kāds laiciņš, kopš pēdējo reizi dalījos ar savām izjūtām par pirmo varenā skrējiena nodarbību. Nu jau esmu paguvusi vairāk saprast par sportošanu brīvā dabā un šķiet, ka esmu izstiepusies vēl garāka darbojoties pilatēs.
Tad nu detalizētāk pastāstīšu par otro nodarbību Grīziņkalna parkā. Šoreiz startējām uzreiz Grīziņā, izlaižot pārskrējienu no Ziedoņdārza. Vai nu pateicoties tam, vai arī tāpēc, ka šis jau bija mans otrais skrējiens, noskriet trenera izvēlēto distanci bija krietni vieglāk, bet ne tik viegli, lai balsotu par vēl papildus apli (bija arī tādi, kas labprāt noskrietu vēl kādu strēķīti). Labi gan, ka manas rokas nespēkā nokarājās gar sāniem nevis sprigani stiepās gaisā, jo šis balsojums tad arī parādīja katra spēku atlikumu. Pēc kā treneris Kaspars sadalīja mūs divās grupās – es un vēl pāris meitenes pildījām vingrojumus nedaudz saudzīgākā režīmā.
Tā nu ķērāmies klāt stiepšanās, spēka, līdzsvara un izturības pārbaudījumiem, mazliet grūtāk veicās ar ķerras tēlošanu (pārvietoties uz rokām, kamēr otrs tur kājas) un manis mazāk iecienīto pumpēšanos. Vispār sajūta bija mazliet tāda kā vidusskolas fizkultūras ieskaitē, kur katrai ķermeņa zonai bija jādarbojas uz pilnu jaudu un jārāda, ko spēj. Domāju, ka vērtējumu ieskaitīts dabūju, bet uz tādām atzīmēm kā skolā, loģiski padomājot, nemaz nepretendēju…bet tas tikai pagaidām:)
Nākošajā dienā devos uz sporta nodarbību Veselības fabrikas telpās – uz pilatēm pie treneres Inetas. Uz vingrošanu ierados jau ar nelielu bagāžu no iepriekšējās dienas – nedaudz stīvu plecu zonu un smeldzošu presīti, kā izrādījās tad arī šajā nodarbībā galvenais akcents ir likts tieši uz šīm zonām, vismaz mans ķermenis man to lika skaidri saprast.
Lielākoties darbošanās notiek uz grīdas un šajā pasākumā galvenais ir pareizi elpot un, pildot konkrēto vingrojumu, pievērst uzmanību niansēm, ko uzsver trenere, vai nu tā būtu maksimāli taisna mugura, vai ierauts vēders vai nostiepti kāju pirksti. Izpildot precīzi kustības var ļoti labi just kā muskuļi strādā. Parasti man tās sinhronās kustības sagādāja diezgan lielas grūtības, šoreiz viss bija kārtībā. Ļoti patika nodarbības vadīšanas stils, kur katrs dara pēc iespējām, un nepilnības vingrojuma izpildē, tiek novērstas bez aizrādījumiem, vienkārši līdz sīkumam izstāstot precīzu ķermeņa darbošanos.
Pēc dažām dienām devos atkārtoti uz pilatēm, šoreiz tās saucās Power pilates. Iepriekšējā reizē bija jālieto piepūsta gumijas bumba apmēram 35cm diametrā, šoreiz vēl papildus nāca mazās hantelītes. Tā nu bumba stingri starp potītēm, hantelītes rokās, pati uz vēdera un uz priekšu, nē nu ne jau burtiski:)
Nu pēc pāris nodarbībām varu teikt, ka pēc otrās nodarbības pilatēs ir daudz patīkamāka sajūta, kā pēc pirmās, kad tomēr jutu pārpūles sekas. Kaut gan arī pēc otrās nedaudz nepamet sajūta, ka esmu brīvdienās bijusi uz kādu talkošanu, tikai atšķirība tā, ka mugura gan šoreiz nesāp!

Līga

Dalīties.

2 komentāru

  1. Oo, ja. Esmu dzirdējusi, ka meitenes, kuras aiziet ne visai labā formā uz pilatēm, pirmās pāris reizes dabū just tā kārtīgi!

Atstāt Ziņu