Vārda dienu svin: Grieta, Strauta, Rebeka

Lietas, kas būtu jāzina darba vadītājiem

Pinterest LinkedIn Tumblr +

ūt vadītājam nav viegli. Bet, būt labam un darbinieku novērtētam vadītājam, ir būt vēl grūtāk. Lai par tādu kļūtu, tev ir labi jādara savs darbs un labi jāzina, ko vēlas un ko domā tavi darbinieki. Šeit ir dažas lietas, kas būtu jāņem vērā vadītājiem, lai saprastu, kas viņos un darbavietā kopumā, tiek vērtēts visaugstāk.


10 iemesli kāpēc cilvēki stājas darbā:
1) Nopelnīt
2) Pašapliecināties
3) Pilnveidot sevi
4) Saskarsme ar cilvēkiem
5) Dot labumu sabiedrībai
6) Izmantot apgūto izglītību, zināšanas
7) Būt noteicējam pār situāciju
8) Piemērs bērniem
9) Cieņa
10) Tā ir pieņemts

10 īpašības, kuras darbinieki vēlas redzēt savā priekšniekā:
1) Profesionalitāte
2) Taisnīgums
3) Uzņēmība, drosme
4) Spēja riskēt
5) Komunikablitāte
6) Līderisms
7) Cieņa no citiem
8) Godīgums
9) Morālā stāja
10) Plašs redzesloks

Kāpēc vadītāju ciena un uzskata par līderi:
– Personība/raksturs
– Attiecības un sakari (ko šie cilvēki pazīst, ar ko uztur kontaktus)
– Zināšanas
– Intuīcija
– Pieredze ( ne par to, cik ilgi strādājis, bet kur bijis, ko piedzīvojis)
– Līdzšinējie panākumi
– Spējas (ko viņi ir spējīgi izdarīt)

Faktori, kāpēc strādajošie ir apmierināti vai neapmierināti:
– Uzņēmuma politika (firmas vārds)
– Uzraudzība ( kontroles funkcija)
– Rezultāti
– Alga
– Attiecības ar kolēģiem
– Darba apstākļi

 

 

Humoram
Bet, ja uz visu biroja un darbinieku – vadītaja ikdienu gribi paskatīties ar humoru, tev noteikti patiks seriāls – Ofiss (The Office). Tas ir uzņemts dokumentālās filmas formā un tajā attēlota iedomāta uzņēmuma Dunder Mifflin Paper Company darbinieku ikdienas dzīve.
Šeit, ieskats dažās seriāla epizodēs.

Dalīties.

Atstāt Ziņu