Vārda dienu svin: Vilis, Vilhelms

Kā atgūt formu pēc dzemdībām

Pinterest LinkedIn Tumblr +

      Pēc bērniņa piedzimšanas tavas galvenās rūpes un domas ir saistītas ar mazuli. Tomēr šis ir laiks, kad tev jāmīl arī savs ķermenis, un organismam atjaunoties pēc dzemdībām ļoti labi var palīdzēt kustības jeb atbilstoša vingrošana.  

     Regulāri vingrojot tu pakāpeniski nostiprināsi ķermeņa muskulatūru, veicināsi asinsriti, gūsi pozitīvas emocijas, uzlabosi stāju, kā arī iekšējo orgānu darbību, mazināsi stresu, uzlabosies tava kustību koordinācija, vingrojot tu veicināsi atjaunošanās procesus un ne mazāk svarīgi ir tas, ka tu patiksi sev arvien vairāk.

     Visvienkāršākos vingrojumus, piemēram, diafragmālo elpošanu, tu vari sākt izpildīt jau nākamajā pēcdzemdību dienā. Tomēr ievēro, ka līdz deviņiem mēnešiem organisms vēl nav pietiekami atjaunojies, tādēļ šajā laikā būtu jāizvairās no augstas intensitātes treniņiem.

     Uzsākot nodarboties ar vingrošanu pēc dzemdībām svarīgākais ir, lai sākumā vingrojumi būtu pietiekami viegli. Visu dari pakāpeniski, nepārpūlē sevi ar pārlieku lielu slodzi! Vēro savas sajūtas, lai nenodarītu sev pāri.

Šoreiz es demonstrēju vienkāršus vingrojumus, kurus vari izpildīt jau 6 nedēļas pēc dzemdībām. Vingrojumi ir ļoti vienkārši, bet efektīvi.

.

Dalīties.

3 komentāru

  1. Paldies par brīnišķīgo rakstu! Arī es vingroju pie Vitas Vivido. Man ļoti patīk. Zinu to, ka vingrojot trenera uzraudzībā vislabāk izprotu, kā pareizāk vingrojumus izpildīt, tad arī ir daudz lielāka piepūle, nekā pašai mājās kaut ko mēģinot.

Atstāt Ziņu