Tev ir brīnišķīgs produkts un fantastiskas ieceres, bet pagaidām par tavu produktu vai uzņēmumu neviens īsti nezina. Tu skaidri saproti – par sevi ir jāinformē. Bet ko tālāk? Vispirms nepieciešams uzrunājošs produkta vizuālais stils, iespējams, ka arī logo izstrāde, vizītkartes un citas pamatlietas. Tālāk tev produkts ir jāreklamē, un mūsdienās, kad liela daļa cilvēku teju ikvienu lietu meklē internetā, būtiski ir izveidot arī produkta mājaslapu.
Logo un produkta dizaina nozīme
Ir dzirdēts viedoklis, ka logo un iepakojums ir mazsvarīgs, nozīmīgākais ir pats produkts, tā kvalitāte un unikalitāte. Bet nedrīkst aizmirst, ka potenciālais pircējs ir estēts, teiciens – “Neskati vīru pēc cepures” šoreiz neatbilst patiesībai. Tieši pēc iepakojuma un kopējā stila un tēla patērētāji lielākoties izdara izvēli par labu vienam vai otram produktam. Dizains nedrīkst būt ne pārāk vienkāršs, ne arī smalkāks par pašu produktu.
Latvijas tirgū ir bieži novērojama parādība – kvalitatīvs produkts neatrod savus pircējus, jo gluži vienkārši neiekārdina, slēpjoties aiz nekvalitatīva iepakojuma un logo. Nepieļauj šo kļūdu! „Ietērp” savu produktu tā, lai tas iekārdinātu un atšķirtos!
Mājas lapas izstrāde
Ja nodarbojies ar biznesu un kaut ko pārdod, viens no pamatlikumiem mūsdienās ir – tev jābūt internetā. Pat ja tev ir neliels uzņēmums vai esi pašnodarbinātais, izveidot mājaslapu šobrīd vari atļauties. Piemēram, piecus gadus atpakaļ kvalitatīvu mājas lapu ar pievilcīgu dizainu un administratīvo paneli izstrādāja sākot no 500 eur, atkarībā no tehniskajām vajadzībām. Šobrīd mājaslapa ar gaumīgu dizainu, kas satur galeriju, raksta formu, kontaktformu, iespēja veidot aptaujas, ziņu plūsmu, pat internetveikalu, ir pieejama arī par 250 eur, turklāt jums ir pieejama bezmaksas informācija par mājas lapas apmeklētāju plūsmu, skaitu un vietnēm, no kurienes tie nāk.
Reklāmas iespējas
Ja salīdzinām, kādas bija reklāmas iespējas pirms pieciem gadiem un šobrīd, tad ir skaidri redzams, ka teicienam “kas maksā, tas pasūta mūziku” vairs nav tik liels spēks. Aktīvi darbojoties interneta vidē (Twitter, Facebook, Linkedin, Google grupas, draugiem.lv), ir iespējams, neieguldot līdzekļus reklāmā, gūt popularitāti un interesi par savu produktu vai pakalpojumu. Liela nozīme tiek pievērsta personiskai attieksmei un komunikācijai ar potenciālajiem klientiem.
Kam domāti speciālisti
Domāju, ka mums katram ir bijusi situācija, kad secinām -“skopais maksā dubultā”. Es pati esmu skrūvējusi kopā skapi vai krāsojusi durvis, bet nonākusi pie slēdziena, ka man daudz labāk padodas mans darbs un ir patīkami uzturēties vidē, kuru izveidojis īsts meistars. Ir vērts ieguldīt saprātīgus līdzekļus un uzticēt uzņēmuma stilu un mājas lapas izstrādi meistaram, jo pirms pircējam radīsies iespēja “nogaršot”, ir jārada vēlme to ielikt “pirkumu grozā”.
Lai radošs un ražīgs pavasaris!
Ja ir jautājumi vai nepieciešama speciālista konsultācija,
nekautrējieties rakstīt uz info@dizainabrivzona.lv vai zvanīt Annijai 22058058!
Raksts atjaunots 10.01.2018.
1 komentārs
cik garšīgi izskatās, tas Latvijā nopērkams?! neesmu redzējusi veikalos?