Vārda dienu svin: Vera, Vaira, Vairis

Brokastīs- veselīgi kokteiļi

Pinterest LinkedIn Tumblr +

Apnikušas brokastu putras? No graudu pārslām var pagatavot arī kokteiļus! Nataša iesaka divas receptes, kā uzmeistarot garšīgus un veselīgus brokastu dzērienus.

Veselīgais piecgraudu pārslu kokteilis
Mans gardais, veselīgais, neparastais atklājums – piecgraudu pārslu kokteilis. Nekad nebūtu iedomājusies, ka šāda veida kokteilis var būt tiešām tik gards. Bet, re, izrādījās tik ļoti garšīgs ,ka manā ēdienkartē tas turpmāk būs iekļauts ne gluži katru dienu, bet trīs reizes nedēļā noteikti!
Šim kokteilim nav nepieciešams precīzs sastāvdaļu daudzums. Visu lieku aptuveni, pēc garšas un gaumes izjūtas, un katru reizi garšu var pamainīt, variējot augļu piedevas.
Vispirms sablenderējam aptuveni 5 ēd.k piecgraudu pārslu.
Sablenderētām piecgraudu pārslām pievienojam 250ml tīrkultūru. Atkal sablenderējam.
Pievienojam 125ml apelsīna sulu, vislabāk, protams, svaigi spiestu un 1 ēd.k citrona sulu.
Sablenderējam vienu bannānu, to liekam kokteilī. Un vēl pievienojam 1 tēj.k vaniļas cukuru un 2 ēd.k medu.
Visu šo kārtīgi sablenderējam un lejam glāzītēs.
Dēls bija sajūsmā par šo kokteili! Prasījā vēl, viņam likās, ka tas ir saldējuma kokteilis.
Arī man pašai ļoti iepatikās šāda veida dzēriens. Ja veselīgs var būt arī garšīgs,ko vairāk var vēlēties!

Brokastu dzēriens ar auzu pārslām
Ielejam 250ml Bio Lakto, pievienojam sagrieztas žāvētās plūmes (2-3 gb.), kādas 3 dateles, 1/4 kivi, 4 ēd.k pilngraudu auzu pārslu un medu pēc vēlēšanās. Visu sablenderējam un baudam! Ļoti vienkārši un ātri!

Dalīties.

9 komentāru

  1. Līga Rozentāle on

    Pārslas jau nevajag obligāti vārīt. Ir pat veselīgi nevārīt. Mēs mājās bieži ēdam musli, pieberot klāt auzu pārslas – pamērcē 10 – 15 minūtes pienā, un ļoti garšīgi! <br>Ir pat ieteikumi lasīti/dzirdēti, ka vakarā graudu pārslas aplej ar ūdeni un no rīta tikai uzsilda, nevārot, esot veselīgāk, saglabājoties visi vitamīni.

  2. lii, es parasti atstāju uz nakti ūdenī, no rīta tās ir pavisam mīkstas ar visu jauko tumīgo veselīgo šķidrumu un odziņām un riekstiem iekšā 🙂

  3. Natālija Rogova on

    Mēs vienkārši esam pieraduši,ka no auzu pārslām gatavo tik putras un cepumus,bet patiesībā var pagatavot jebko,ko vēlas.

  4. jautrīte briga on

    ātri tad,ja visi produkti mājāsunkur likt pārējo kivi un ar ko sliktākas ogas no ledusskapja,un medus der ne visiem-alerģija,cukura līmeņa svārštības,arī dateles un žāvētās plūmes ne vienmer un ne visiem būs pa rokai,lētāk būs ar kefīru nevis bio lakto

  5. Natālija Rogova on

    jautrīte<br><br>NU,bet protams,ka viena recepte nevar derēt pilnīgi visiem.Visur un vienmēr ir izņēmumi,bet es gatavoju tā,kā mēs to lietojam.<br>Kur likt pārējo kivi,apēst :D<br>Un neviens nav teicis,ka ogas no ledusskapja neder,reti kuram tās ir,man piemēram nav.<br><br>Nevar lietot medu,liek cukuru,vai neliek neko.<br><br>Un kefīrs ir lētāk kā bio lacto,jo kefīra cena par 1kg ir vairākas reizes zemāka.<br><br>Te šķiet,ka cilvēks vienkārši piesienās…..

Atstāt Ziņu