Vārda dienu svin: Guntra, Ginters, Marianna

Annas slaidā vidukļa medības 2014 . 1. nedēļas rezultāti.

Pinterest LinkedIn Tumblr +

Sveikas meitenes!

Mani rezultāti: no pieteikšanās brīža līdz 10.03 man viduklī ir mīnus  2.3 cm (šobrīd ir 75 cm) un mīnus 2 cm gurniem.  Ņemot vērā to, ka mans organisms tagad atrodas ”plato” stadijā un nelabprāt atdod sevī uzkrāto, mani tas ļoti iepriecināja!

Manas “gudras” tievēšanas knifiņi sastāv no pārdomāta uztura, fiziskās aktivitāties un sevis kopšanas (gan ārēji, gan iekšēji).

Es jau kādu laiciņu nopietni analizēju to, ko es ēdu, kad un cik daudz. Man ir svarīgi, lai ēdiens dotu labumu organismam, nevis tikai enerģiju tukšo kaloriju veidā. Vairāk uzturā cenšos lietot olbaltumvielas un mana ik rīta tradīcija ir obligāta Pjēra Dukāna diētas putras porcija (esmu viņu teorijas atbalstītāja). Regulāri lietoju uzturā Oriflame Wellness proteīnu zupas un kokteiļus, ka arī dzeru multivitamīnu kompleksu. Mācos dzert pietiekami daudz ūdens un sekot,lai ēdienreizes būtu vienā laikā. 

Bet saldumi vēl joprojām ir mana vājība, kaut tagad arī saldumi kļuvuši veselīgāk.. =))

Vingroju 3 reizes nedēļā pa 60 min. grupu nodarbībās Vivido Gym fitnesa un veselības studijā sievietēm  (apmeklēju fitnesa nodarbības  no p.g. oktobra).  Papildus man ir nodarbības mājās – soļošana.

Atsāku masēt vēdera un gurnu ādu ar pretcelulīta želeju. Visu laiku cīnos ar savu slinkumu regulāri lietot ķermeņa kopšanas losjonus.. =)

“Vissarežģītākā diētas daļa ir nevis sekot līdzi tam, ko tu ēd, bet gan skatīties, ko ēd citi…”)))  Meitenes, slaidums ir tā vērts!

Veiksmīgu nedēļu mums visiem! 😉

Dalīties.

Atstāt Ziņu