Vārda dienu svin: Marija, Marika, Marina

Aktīva sportošana – mans jaunais dzīvesveids!

Pinterest LinkedIn Tumblr +

Mana pievēršanās fiziskām aktivitātēm sākas pateicoties manām meitām. Man bija iespaids, ka uz sporta zāli iet visi jaunie un smukie, ko es tur darīšu! Pirmās reizes, kamēr meitas bija kādā no grupas nodarbībām, es apstaigāju trenažierus, izmēģināju velosipēdu, slēpes un visādus citādus „agregātus”. Tad kādu citu reizi jau mani pierunāja piedalīties arī grupu nodarbībā. Un tad jau es ar šo lietu „saslimu”.

Nopirku abonementu un sāku regulāri divas reizes nedēļā iet uz treniņiem. Sāku ar jogu, fitness jogu, pilatēm. Arī uz jogu un pilates – tā ir nodarbība, kurā apvienotas statiskas jogas pozas ar dinamiskiem vingrojumiem no Pilates sistēmas. Šīs nodarbības ne tikai nostiprina muskuļus, locītavas, bet arī attīsta līdzsvara izjūtu, trenē gribasspēku. Ļoti jauka un sievišķīga nodarbība bija Balanss, kur viss notika it kā uz spilvena, valša ritmā.

Pagājušajā nedēļā nomainījās trenere un līdz ar to arī nodarbības. Pirmo reizi biju uz TBW – nodarbība, kas vērsta uz visu muskuļu grupu nostiprināšanu. Pirmo reizi biju uz Step’n’Body- uz step platformas. Nosākuma gan trenerei pajautāju, vai varu iet, vai labāk nesmīdināt pārējos. Trenere visu labi izskaidroja un iedrošināja. Nodarbība bija ar augstu intensitāti, bet trenere parāda arī mazāk intensīvus veidus un vingrojumus ar kuriem var aizvietot. Tā arī darīju, nolēmu neko nepārforsēt, ieklausīties savā ķermenī. Man ir paaugstināts asinsspiediens, tāpēc es jau pati jūtu, kad man ir mazliet jāpiebremzē, bet galvenais nedrīkst apstāties, ja arī kaut ko nevar izpildīt, tad vienkārši var soļot.

Svētdien City Fitness Domina Sponing bija spēka sacensības sievietēm un vīriešiem. Mana jaunākā meita pieteicās, un es ar otru meitu, gājām viņai līdzi just. Bet tad mani pierunāja (atkal meitas un treneris) arī piedalīties. Bija jāveic trīs vingrojumi: 1. Balsts uz apakšdelnām un kāju pirkstgaliem 2. Pietupiena stāvokļa noturēšana muguru balstot pret sienu 3.Atkārtojuma skrējiens 10 x 6 m.

Ticēsiet vai nē, bet nebija tik traki, nākošreiz būs atkal labāk, bet galvenais ir piedalīties un pārbaudīt savus spēkus. Patīkami ir just, ka vēl nesen es kaut ko nevarēju izpildīt, bet nu jau varu labāk! Vingrošana ir uzlabojusi manu pašsajūtu, izskatu, darba spējas, nav vairs sāpošas sprandas, velkošās sāpes „peles rokā”, jo mans darbs arī visu dienu pie datora.

Power Plate – es esmu redzējusi reklāmu TV, bet izmēģinājusi neesmu, tā kā tās būs atkal jaunas emocijas.

Dalīties.

5 komentāru

  1. Vissezonas riepa on

    Wow! SUEPER! Apsveicu ar uzdrīkstēšanos un piedalīšanos! Man jau šķiet, ka mums vislielākie šķēršļi kādām lietām ir tieši galvā. Vienmēr iekšā sēž tas mazais "velniņš" un saka,- nu ko tad es, man jau nesanāks, un kā tas no malas izskatīsies, nu tas jau priekš citiem labāk.. es tak nevaru.. utt.. Bailes ir visstiprākais ieocis, kas mūs sasaista un dēļ kurām neuzdrošināmies darīt jaunas un interesantas lietas, jo baidāmies no izgāšanās, neveiksmes, pārmaiņām..utt.<br>Eli, tā turpināt, nebaidīties un ļauties jauniem izaicinājummiem, arī sportā un tievēšanas kamapaņā! :))<br>

  2. Vissezonas riepa on

    OK.,paldies, paldies…kamēr vēl varu.. un vidukļa centimetrus neskaitu… apēdīšu kādu ābolu plātsmaizīti pie kafijas :))

  3. Dace Svence on

    sportot iet jaunie un smukie…=)bet 50 jau arī ir vēl jauna un smuka =) Aplausu vērta ir piedalīšanās sabiedriski sportiskās aktivitātēs, kad cilvēks ir spējīgs pārkāpt pāri tai "pelēkās peles" robežai un dzīvot ar pilnu jaudu izmēģinot visu ko piedāvā dzīve, jo sporta zālē jau nav tikai sports, tā ir veselīgu, enerģisku, mērķtiecīgu cilvēku sabiedrība kurā atrodoties mēs pašas kļūstam daudz enerģiskākas, smaidīgākas un sākam pievilkt vēl simtiem dažādu veiksmīgu lietu. Apsveicam, Eli, šķiet jūs tieši šīs "dāvanas" jau sākat saņemt !

Atstāt Ziņu